31.01.2023АББ кеңесі2023 жылғы 27 қаңтарда «Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі» ММ басшысы Г.К. Нурпеисова онлайн режимде АББ кеңесін өткізді. Күн тәртібінде:
1. «Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі білім саласында сапаны қамтамасыз ету комитетінің Ақмола облысының білім...
31.01.2023«Заманауи білім берудің цифрлық технологиялары» семинар-көрмесі26 қаңтарда Көкшетау қаласында «Болашақ сарайында» «Заманауи білім берудің цифрлық технологиялары» атты семинар-көрмесі өтті, оған «Жарқайың ауданының білім бөлімі» ММ басшысы - Г.К. Нурпеисова, «Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің әдістемелік...
31.01.2023Заманауи мектептің білім беру ортасына STEAM енгізу курсы.
2023 жылдың 23 қаңтарынан 17 наурызына дейін «Заманауи мектептің білім беру ортасына ЅТЕАМ енгізу» курсы басталды. Біздің аудан бойынша 25 бастауыш сынып мұғалімдері мен жаратылыстану-математикалық бағытының мұғалімдері қатысты. Курс оқу процесіне кедергі келтірмеу...
21.01.2023Мектептерге шығу2023-2024 оқу жылында ауданның білім беру ұйымдарының жұмысын ұйымдастыру мақсатында, сондай-ақ ҚР Оқу ағарту Министрінің 31.08.2022 ж. № 385 бұйрығына сәйкес, «Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі» ММ басшысы Г.К. Нурпеисова мектептердің мұғалімдерімен және ата-аналарымен...
21.01.2023Сабақтарға қатысу«Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі» ММ-нің қаңтар айына арналған жұмыс жоспарына сәйкес сабақтастық бойынша жұмыс жобасын жүзеге асыру мақсатында, «Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімінің әдістемелік орталығы» КММ әдіскерлері «Н. Островский атындағы...
21.01.2023Математика мұғалімдеріне арналған семинар«Жарқайың ауданының білім бөлімі» ММ жоспарына сәйкес 17 қаңтарда акт залында жаратылыстану-математикалық бағытқа жауапты әдіскер – Сейтжанова А.Е. математика пәні мұғалімдеріне арналған «Бастауыш негізгі мектепте математикалық білім берудің сабақтастығын...
21.01.2023Қабілетті, дарынды, талантты балалар… Осы негізгі ұғымдардың барлығын талдау үшін келесі тізбекті құрастырайық: қабілет – дарындылық – талант.
Қабілет – адамның жеке ерекшеліктері, оған белгілі бір іс-әрекет түрлерін орындаудың табыстылығы байланысты...
21.01.2023Неліктен бір бала есте сақтау үшін мәтінді көруі керек, ал екіншісі естуі керек?Мұның бәрі қабылдаудың ерекшеліктері туралы — оқудағы жетістік осыған байланысты! Ақпаратты көзбен немесе құлақпен есте сақтау оңайырақ балалар бар, ал біреу үшін оны қолмен ұстау немесе логикалық тұрғыдан түсіну маңызды. Біз әртүрлі қабылдау түрлері бар балаларға...